söndag 24 november 2013

Scrap och Ting - syskrin

Hejsan
dags igen att blogga för Scrap och Ting och jag har idag gjort ett syskrin. Mallen till det köpte jag här.

Jag använde de fantastiska papperen från Maja Design, rosor och några brads. Bradsen hade fel färg men det gjorde inget för jag tryckte dem mot en embossingdyna och doppade sedan i embossingpulver så hade jag löst det problemet :)

Som grund för skrinet använde jag vit cardstock, bra och stabilt papper att arbeta med.

Blogging today for Scrap och Ting and I made a sewing kit box kinda thingy :). Template on link above.





blog signature

4 kommentarer:

Wendy L sa...

So beautiful, stunning, xxxx

scrapadinne sa...

Åh, så fin! :)

debby4000 sa...

Absolutely gorgeous.
luv
Debby

Barbara GR sa...

So gorgeous creation!!! I love it!
Hugs, Barbara GR